الخميس، 22 نوفمبر 2007

حصة دراسية

"اليوم سندرس الدالة الاسية وخواصها و........"
هي ليه المس دي صوتها عالي؟-
"عندما تكون الدالة معرفة على....."
ياترى مس الانجليزي هتعمل فيا ايه...يعني مكنش لازم تتطبع كلمات الاغنية الي مكتوبة على الديسك الا على امتحان الانجليزي
"نوجد الدالة بالانسحاب في المحور............"
في حاجة غلط في شكل المس..مش عارفة..كأن صدرها كبر؟؟...بيقولو اتجوزت-
ورقة اترمت:عندك لبانة؟**
والله القعدة ورا......راحة نفسية-
"وعندما تكون سين زائد واحد الكل اس خمسة...."
هو انا جايبة معايا استون؟؟.......عايزة اشيل المونكير-
هي الخناقة خلصت؟-
يوووه مكملتش دفتر الأحياء_
"ومدى الدالة ومجالها هي الاعداد الحقيقية........"
يالهوي انا نسيت اعمل الموبايل سايلنت!!!!!؟؟؟؟
.................................................
رن الموبايل
ضرب الجرس
"الي ورا!؟؟"
ايه......نعم؟-
"ابقي انتبهي"
حاضر-
إهداء لـ:ريري.,نوسة,ريمي,رنا,جنان

هناك 13 تعليقًا:

horas يقول...

كما العباقرة
لا تشغلهم هراءات الحصص المدرسية
وكما المبدعين
تستهينى بالحروف
وتخطينها كلعبة على الاوراق
العبى كما تشائين

فما الحياة الا لعبة
الا انها غير ممتعة

على الاطلاق

Coca يقول...

هههههههههههههههههههه
فكرتني بإيام ثانوي

يعني المدارس نتغيرتش كتير اظهار كدا

تحياتي

السـيد شبـل يقول...

انا ما كرهتش ف حياتى اد الثانوى وايامه السودة.......
اه والمتتابعات بقي والداله وس وص........
انت عارفه انا لو مش بكتب لنت امورة زيك.......
انا كنت شدتها اسكندرانى
والاساتذة ولاد المضايقة دول اللى كانوا بيدونا " قصدى بنديهم" ايام ثانوى
--------------------------------
انا على فكرة شاب مؤدب بس انت فكرتينى بايام ثانوى -----------
انا هعملك لينك عندى يا بت ياسماح
-------------------------------
خلاص وانت كمان لينكلينى عندك
----------------------------
اه نسيت اقلك الشعر اللى تحت جميل جددددددددددددااااااااااا

AbdElRaHmaN Ayyash يقول...

سؤال
فهمتي حصة الرياضة؟
طيب عملتي ايه في االاحياء؟
هو مين اللي كان بيتصل؟
و مين المس اصلا !!
تتوقعي كل ده مهم ؟
هو فعلا مهم؟؟؟؟؟
هي المس اتجوزت ؟
مش مقياس ابدا التركيز
المقياس .. هو اللي انتي بتكتبيه
سلامو

السـيد شبـل يقول...

ايه التعليق الغريب اللى فوق ده
المهم انا مش عارف ليه بكتبلك تانى
آه...... انت ليه مش عاملة لينكات عندك
---------------------------------
المهم انا هكون اول لينك طبعا
السيد شبل.. بلا إسم
----------------------------------
بجد عايز لينك كبيييييير

hazem shalaby يقول...

عارفة اجمل ما فى البوست انك فكرتى كل واحد فينا بايام المدرسة و الدوال وهندسة الفراغ.. والاهم القعدة ورا ودى ليها طقوسها و تقاليدها .. سامحك الله ايتها السمكة الشقية .. تحياتى

MKSARAT - SAYED SAAD يقول...

فلاش باك
فكرنى بحاجات حلوة ووحشة
بس في الاخر جميلة
تحياتي

غير معرف يقول...

جميلة وفنانة
بس نصيحة مني ماتسمعيش كلامها
اوعى تنتبهي
وتبطلي سرحان

mirage يقول...

احلى اهداء
واحلى ذكريات ...

شكراً
اشتقت لك كتيييير

غير معرف يقول...

ههههههههههه
شكرا على الاهداء حبيبي
جنان

ســـــــمــــكة يقول...

horas
عم غير ممتعة..والتجاهل احسن حل.دائما اول تعليق وافضل تعليق برضو

coca
هتفضل طول عمرها مجرد مادارس مرسي على التعليق

السيد شبل
انا كنت شدتها اسكندرانى"
تقريبا مفهمتش:)
حد يعلمني ازاي اعمل لنكات وانا مش هتأخر
اول واحد يقول ان ذكريات الثانوي مكنتش حلوة ...غريبة!
مرسي اوي على الرد
حازم شلبي
مبسوطة اني احييت الذكريات
الف شكر على المرور

maksarat sayed saad
مرسي اوي...اتمنى انها تكون عجبتك

مصطفى السيد سمير
مش هبطل ومش هنتبه..دة السرحان صاحبي وغالي
مرسي اوي على التعليق

mirage
اتمنى انك تكوني استرجعتي شوية من الذكريات..العفو دة انتي اساس الاهداء

جنان
العفو يا قمر....متنسيش طقوسنا

ســـــــمــــكة يقول...

abdelrahman ayyash
سوري تعليقك ضاع في النص مني
والله مش مهم في رأيي انو كلو سيان انتبهت او لأ
المهم انس احس بالرضا وبس
الف شكر على التعليق

غير معرف يقول...

waaaaaaw eag3eny ente bas l el sanaweya wnrg3 nsee3 zai el 2wel ya sosaP:( w7shtny el ayam de