الخميس، 26 يونيو 2008

أنا بفكر...!؟

خلصت إمتحانات....سافرت...الحاجات بتحصل بسرعة والأيام بتمر...عاملين ايه؟؟ وحشتني المدونة...طبعا قريت كل التعليقات القديمة بس مش عارفة أرد...أنتو فاهمين يعني..بحاول أثبت إني لسة بفكر ولسة بكتب....يارب تكونو مستمتعين بالأجازة والي لسة بيمتحن ربنا يوفقوا.
الساعة 5:35 بعد الفجر...
هو ايه الي حصل بالزبط؟..........مش فاكرة ......لكن فاكرة كل حاجة.......هي حاجة تتنسي؟!
هو الكلام دة كلو حصل امتى؟ كانت 10 يمكن؟؟!
اه كانت 10...وكان الاحساس المطلوب...نفس الاحساس المتوقع ونفس كل حاجة كانت فبالي بعيد عن التفاصيل الصغيرة الي كانت مختلفة كان كل حاجة مزبوطة....كنت فرحانة!
وبعدها؟!
محاولة لإخفاء الإطراب... جموع مفعم بالحيوية ....محاولة ناجحة.... لي قدرة فذة على التمثيل ...ربما ليس أمام الكاميرات.... لكن في حياتي العامة الأمر ناجح.... وفي كل لحظة سكون أو إسترخاء على كرسي أعيد تذكر التفاصيل من جديد.. لحظة بلحظة...
الساعة بقت 6 وانا لسة بفكر في الموضوع .... هو الموضوع يستحق التفكير...
موبايلي فين؟
"عفوا لقد نفذ رصيدكم"
ملل ..لو فكرت في الي حصل اكتر من كدة هيقلب هوس
أكتب الي حصل؟ لا لايمكن انا بتكلم فإيه؟!!!!
هقوم أغسل المواعين
بس أنا كنت فرحانة!!!

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

مبروك النجاح
وبالتوفيق دايما

وعودة قوية

أحمد سلامــة يقول...

حمدالله عالسلامة
مش هعتبر البوست ده وطريقة بعثرته النثرية الجميله بوست جديد
مستنى منك حاجة من بتوع زمان

أحمد منتصر يقول...

حمد لله ع السلامة

الواحد بيطلع من فترة الامتحانات دية لإما زهقان أوي

لإما نشيط جدا

فربنا يقويكي بقى هع هع

:)

طاهر خشاب / Taher Khachab يقول...

المهم إنك مبسـوطة ... ما دام إنك مبسـوطة التفاصيل تغدز ثنائية ... وعادة التحدث عنها يقلل من براهة الوهجة التي تعبر عنها تفاصيل الصمت.

تحياتي وعطلة سـعيدة

روابط يقول...

العزيزة سمكة

حمدالله عالسلامة, وربنا يفرحك كمان وكمان ويعينك على غسيل المواعين .. استعملى بريل

تحياتى

ســـــــمــــكة يقول...

مصطفى السيد سمير:
الله يبارك فيك...مرسسسسي



أحمد سلامة:
الله يسلمك
معلش بوست غريب بس كنت بحاول اتأكد إني لسة بعرف أفكر
مرسي على المرور



أحمد منتصر:
الله يبارك فيك ...أتمنى إني أقدر أكتب تاني أصلا

ســـــــمــــكة يقول...

طاهر خشاب:
المهم إني (كنت) مبسوطة
بس للأسف كنت...
مرسي على الزيارة


حازم سويلم:
والله كسلت أغسلها هبقى اسيبهالك
مرسي على الزيارة وياريت تتكرر

faisal يقول...

سمكة
هو يعني إيه جموع مفعم بالحيوية..؟؟
هيه جموع مفعمة وللا جمهور مفعم..؟
بتحصل ازاي يعني..؟